Safisa Fàbrica de cinteria
Cintes bàsiques i de col·lecció en estoc per a un servei immediat al majorista o industrial, en presentacions específiques per al món de la Merceria, sota la marca Spiral, i presentacions en format industrial per a tot tipus de client industrial sota la divisió Safisa Industrial.
Tots els nostres productes en estoc, es fabriquen a les nostres instal·lacions i segueixen rigorosament l'estandard de qualitat marcat per la nostra exigència, i compromís social i mediambiental.
Spiral
Spiral és la marca de cintes, passamaneria, elàstics i teixits envasats en format de retail per al majorista. Aquesta marca unifica sota el seu concepte tota la gamma de productes tèxtils necessaris per al mercat de la merceria i el majorista de la confecció.
La cinta de seda, les cintes de cotó, les corretges, els elàstics, la cinta jacquard i la tela conformen en conjunt una col·lecció única perquè la seva creativitat no tingui límits, gràcies als dissenys, colors i textures de les diferents famílies de productes que coordinen entre si.
La marca Spiral significa compromís, per aportar al mercat la millor i més completa gamma de productes tèxtils i mitjançant aquest concepte simplificar i unificar en un únic proveïdor les seves demandes.
Avui dia, els productes Spiral es venen a tot el món a través de la xarxa de distribuïdors, majoristes i cadenes de botigues amb les quals tenim el plaer de treballar.
A la web també trobaran tots els nostres productes per a la seva venda en línia al professional del sector.
Safisa Industrial
És la divisió comercial que dóna servei al mercat de la indústria, i per a la gamma de cinteria composta de cintes de polièster, cintes de cotó, cintes de fils reciclats i naturals. Des d'aquesta divisió es respon a les necessitats de cada indústria del sector de la confecció o del packaging. Amb un servei immediat gràcies a l'estocservice.
En aquesta web trobareu tots els seus productes en estoc i en presentacions de format industrial. A més, la divisió també dóna cobertura a tot tipus de personalitzacions, com la impressió, o qualsevol tipus de manipulació en forma de talls, llaços, i altres manipulacions. Trobareu informació més detallada a la web cintapersonalizada.es